Samen kiezen voor sterk en sociaal Raalte

Overtuigd van de gedachte dat we samen meer kunnen bereiken, werkt de PvdA in Raalte aan haar idealen. In ons Raalte telt iedereen mee en kan iedereen meedoen. Kansen bieden we aan iedereen en lasten verdelen we eerlijk, zodat niemand door het ijs zakt. Wij kijken vooruit met oog voor elkaar.

Scoringsdrift en de waan van de dag domineren de politiek vaak. Voor ons is de toekomst net zo belangrijk als vandaag. Onze oplossingen werken nu, maar ook daarna. Die gedachte vind je in ons standpunt over duurzaamheid. Dit is een rode draad in ons verkiezingsprogramma.

“De politiek is losgezongen van de werkelijkheid,” dat vertelde iemand mij laatst. Inderdaad komt dat voor; politici die drukker zijn met vergaderen dan met de problemen op straat. Om dat te voorkomen hebben wij een “ombudsman” in het leven geroepen. In het interview met de ombudsman, Herman Kamphuis, lees je hier meer over en kijk ook op de site onder “ombudsman”.

Zelf woon ik in Laag Zuthem, één van de mooie Raalter dorpen. Maar niet alleen in een gemeente als Raalte is de PvdA actief. Ook provinciaal, landelijk en Europees werken we aan een solidaire, sociale samenleving.

De toekomst kies je op 21 maart 2018, ik reken op jouw komst naar de stembus!

Tijs de Bree
Fractievoorzitter PvdA Procinciale Staten Overijssel