PvdA Raalte tevreden met verkiezingsuitslag

Door Gerrit Vrielink op 23 maart 2018

Vrijdag 23 maart is de definitieve uitslag van de gemeenteraadsverkiezing officieel bekend geworden. Daaruit is vast komen te staan dat de PvdA Raalte 770 stemmen heeft gekregen van de kiezers in de gemeente Raalte. Met een kiesdeler van 736 stemmen, ruim voldoende voor een raadszetel! Voor de geïnteresseerde lezer, zie de site van de gemeente Raalte https://www.raalte.nl/definitieve-uitslag-gemeenteraadsverkiezingen-per-partij

Dat betekent dat Arie van der Wilt gelukkig nog 4 jaar het geluid van de PvdA in de gemeenteraad kan laten horen.

Dank voor alle steun die de PvdA-fractie en bestuur hebben ervaren in de afgelopen tijd en voor de stem op onze partij. Het heeft ontzettend geholpen!

Gerrit Vrielink

In 1951 geboren in het Gelderse Laren. Na mijn opleiding ben ik via Rijkswaterstaat bij het Zuiveringsschap Drenthe in Assen gaan werken. Ruim 10 jaar hebben wij in Rolde gewoond, toen nog een “rode” gemeente. Daar lid en actief geworden voor de PvdA. Sinds 1986 wonen we met veel plezier in Raalte en heb ik

Meer over Gerrit Vrielink